ویراستار
۲٬۲۹۶
ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۴۸: | خط ۴۸: | ||
اگر رویکرد تاریخی شامل تحلیل جریانهای تاریخی است، آثار موجود در این زمینه فاقد این خصوصیت هستند، برای این منظور لازم است دانههای اندک موجود را مانند دانههای تسبیح به هم پیوند داده و نسبتا تصویر جامعی از تاریخ حدیث شیعه در سه قرن اول ارائه دهیم<ref>[https://iqna.ir/fa/news/3695320/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%AD%D8%AF%DB%8C%D8%AB-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%84%D8%B2%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%BE%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%A1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D8%AF%DB%8C%D8%AB-%D8%B4%DB%8C%D8%B9%D9%87 بررسی اصالت حدیث مستلزم داشتن تصویر کلی است/ پر کردن خلاء تاریخ نگاری حدیث شیعه]</ref>. | اگر رویکرد تاریخی شامل تحلیل جریانهای تاریخی است، آثار موجود در این زمینه فاقد این خصوصیت هستند، برای این منظور لازم است دانههای اندک موجود را مانند دانههای تسبیح به هم پیوند داده و نسبتا تصویر جامعی از تاریخ حدیث شیعه در سه قرن اول ارائه دهیم<ref>[https://iqna.ir/fa/news/3695320/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%AD%D8%AF%DB%8C%D8%AB-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%84%D8%B2%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%BE%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%A1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D8%AF%DB%8C%D8%AB-%D8%B4%DB%8C%D8%B9%D9%87 بررسی اصالت حدیث مستلزم داشتن تصویر کلی است/ پر کردن خلاء تاریخ نگاری حدیث شیعه]</ref>. | ||
منابع | == منابع == | ||
ایکنا | ایکنا | ||
خط ۵۸: | خط ۵۷: | ||
وبلاگ علوم قرآن و حدیث | وبلاگ علوم قرآن و حدیث | ||
پانویس | == پانویس == | ||
<references /> | <references /> | ||
</div> | </div> |